نوشته شده توسط : mohsen
ماشین ظرفشویی ۱۲ نفره ۶۹N22 بوش

 

 

 

شاید در نگاه اول  خرید ماشین ظرفشویی به نظر بسیاری از افراد یک خرید اضافی و تجملاتی  در نظر گرفته شود و فکر می کنند از این دستگاه زیاد نمی توان استفاده کرد, اما این روزها با کمبود وقت و مشکلاتی از این قبیل  بسیاری از خانواده ها به خرید این دستگاه روی  آورده اند.این دستگاه  ۱۲ نفره بوده و ساخت کشور آلمان می باشد و یکی از با کیفیت ترین  محصولاتی است که در این زمینه طراحی و ساخته شده است.از نظر میزان مصرف انرژی در رده A قرار گرفته و در پاین ترین سطح ممکن برق مصرف می کند و شما با خیال راحت می توانید به صورت مداوم از /ان در منزل و در مواقع ضروری استفاده نمایید.شما با خرید ماشین ظرفشویی بوش مدل ۶۹N22 در واقع  ۲۰% کمتر از سایر ماشین هایی که رده انرژی انها A می باشد انرژی  مصرف می کنید چرا که رده انرژی این دستگاه  A++ است.

 

 

مهمترین خصوصیت یک ماشین ظرفشویی این است که باید بتواند در نهایت رعایت بهداشت به خوبی و به صورت کامل از پس شستن هر نوع ظرفی بر آید و این دقیقا همان خصوصیاتی است که در این ماشین شما به خوبی مشاهده می کنید.در داخل محفظه مخصوص شستن ظروف قسمت های مختلفی تعبیه شده است تا شما بتوانید انواع ظروف را با اندازه و شکل های مختلفی را به صورت همزمان در درون این قسمت جایگذاری کنید.این قسمت از دو سبد بزرگ فلزی و یک نیم سبد تشکیل شده است.شما براحتی می توانید انواع ظروف همچون قابلمه و تابه و … را براحتی توسط این دستگاه با کیفیت بسیار بالیی بشویید.در داخل محفظه  یک قسمت جهت قرار دادن قاشق ها و چنگال ها تعبیه شده است.این مدل دارای یک صفحه نمایشگر بوده و شما می توانید تنظیمات شستشو را  توسط این صفحه انجام دهید

 

شک نکنید که خرید ماشین ظرفشویی یک انتخاب بسیار خوب برای هر خانواده می تواند باشد. کیفیت و طراحی منحصر به فرد و همچنین خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی معتبر  از جمله برتری های این دستگاه نسبت به دیگر برندها می باشد. مدل فوق دارای ۶ برنامه شستشو بوده و شما بر اساس نیاز خود می توانید انرا تنظیم نمایید. ظرف شویی بوش مجهز به ۵ دمای مختلف شستشو می باشد که با توجه به میزان چرب بودن ظروف می توان دمای مناسب را انتخاب نمود. ویژگی ظرفشویی بوش مجهز بودن به تایمر الکترونیکی می باشد که امکان شستشوی تأخیری را فراهم می کند. با استفاده از این ویژگی می توان ظروف را در دستگاه چید و سپس زمان شستشو را تعیین نمود تا در زمان تنظیم شده ظرفشویی به صورت اتوماتیک روشن شود. با استفاده از ویژگی قفل کودک، صفحه نمایش گر و درب قفل شده و مانع از تأثیر کودکان بر روی دستگاه در هنگام شستشو می شود.

+ نوشته شده در  یکشنبه چهارم آبان 1393ساعت 11:59  توسط مهران  |  نظر بدهید

یک تامیر دو قسمتی

مینی واش ۲٫۵ کیلویی ۲۵ میلاد

 

 

 

 

خرید ماشین لباسشویی باید بر اساس یک سری فاکتورها انجام گیرد و اگر صرفا برای چشم و هم چشمی و با به خاطر شکل ظاهری و نوع برند بخواهید خرید کنید در نهایت این شمایید که از خرید خود متضرر خواهید شد. مهمترین فاکتوری که در مرحله اول باید در نظر داشت این است که حتما بر اساس تعداد افراد خانواده از یک ماشین لباسشویی با حجم مناسب استفاده شود و بی جهت به دنبال خرید ماشین هایی با حجم های شستشوی بالا نباشیم.چرا که هم باید هزینه ای بیشتری برای خرید آن پرداخت کنیم و هم در مصرف آب و انرژی برق نیز باید شاهد مصرف بالاتری باشیم و در نهایت هزینه بیشتری نیز بابت این موضوع بپردازیم.امروز مدلی با نام مینی واش ۲٫۵ کیلوگرمی را به شما عزیزان معرفی می کنیم که می تواند برا افراد مجرد و یا خانوده های دو نفره گزینه فوق العاده مناسبی باشد. هم مصرف انرژی کمتر و هم قیمت تمام شده کمتر  این دستگاه باعث شده تا بسیاری از افراد علاقه مند به تهیه این مدل باشند.همچنین اگر شما  خانواده ۲ نفری نیسیتد باز هم از این دستگاه می توانید برای شستن لباس های کم حجمی همچون لباس کودکان و لباس زیر استفاده نمایید و دیگر برای انها نیزا نباشد تا مشاین لباسشویی بزرگ منزل را به کار انداخته و کلی برق و اب برای چند تکه لباس کوچک مصرف کنید.

 

این لباسشویی مجهز به یک تامیر دو قسمتی بوده که بای بخش های شستشو و خشک کردن لباس مورد استفاده قرار می گیرد.شما می توانید تایمر را بین ۳ تا ۱۲ دقیقه تنظیم نموده عمل شستشو را انجام دهد.خرید ماشین لباسشویی فوق می تواند گزینه مناسبی برای زوج های جوان باشد.قیمت تماش ده مناسب و حجم کم دستگاه و قابلیت های بالایی که دارد باعث شده تا در میان انواع برندهای معروف برای خود اسم و رسمی دست و پا کند. برای خالی کردن آب می بایست شلنگ تخلیه را همسطح یا پایین تر از دستگاه قرار دهید تا آب مخزن تخلیه شود. پس از شستن لباس ها می توان سبد خشک کن را درون مخزن قرار داده و از تایمر ۳ دقیقه ای خشک کن استفاده کرد.

+ نوشته شده در  یکشنبه چهارم آبان 1393ساعت 11:59  توسط مهران  |  نظر بدهید

چند نکته قبل از خرید

چند نکته قبل از خرید

 

 

این روزها با وجود اطلاع رسانی های خوبی که در مورد لزوم تصفیه  شدن آب درون لوله ها در حال انجام شدن است شاهد ان هستیم که مردم نیز به این اخبار واکنش نشان داده و در نتیجه بازار فروش دستگاه آب تصفیه کن بسیار پر رونق تر از گذشته در جریان است.شما نیز اگر قصد خرید یک دستگاه مناسب جهت تصفیه آب درون لوله منزل خود را دارید پیشنهاد می کنیم ابتدا کمی در این باره مطالعه داشته باشید و سپس با در دست داشتن اطلاعات لازم اقدام به خرید نهایی بزنید.حتما می دانید که کار یک دستگاه تصفیه آب تنها عمل تصفیه نبوده و در واقع علاوه بر این کار هم مزه وبوی بدد آب را نیز از بین خواهند برد.این دستگاه ها دارای فیلتر های مخصوصی هستند که در واقع عملیات تصفیه  بخش مهمی از ان توسط انها انجام می گردد.البته دقت کنید که بعضی از دستگاه های تصفیه آب به صورت تک فیلتر بوده و درواقع به صورت مستقیم بروی شیر آب نصب می شوند.

شک نکنید که اگر بخواهید به دنبال بهترین ها در این زمینه باشید می توانید دستگاه هایی را تهیه کنید که به صورت ۱۰۰% مطمئن می توانند آب را با کیفیت فوق العاده بالایی برای شما تصفیه کرده و دیگر نگران املاح و مواد مضر درون آب نخواهید بود.عملکرد کلی دستگاه های تصفیه آب یکی از مهمترین چیزهایی است که باید هنگامی که دنبال دستگاه تصفیه آب هستید در نظر گرفته شود.بهترین سیستم های تصفیه آب انواع آلاینده ها از جمله کلر، سرب، آزبست، جیوه، باکتری ها و انواع دیگری از مواد شیمیایی را از بین می برند.

مهمترین خصوصیت یک دستگاه آب تصفیه کن خوب این نیست که از چند فیلتر  برای تصفیه تشکیل شده باشد بلکه مهم ان است که با چه کیفیتی  با همان تعداد فیلتری که دارد کار می کند.سعی کنید حتما  به دنبال دستگاهی باشید تا به صورت همزمان هم آب گرم و هم آب سرد را تصفیه نماید.حتما از محصولاتی که دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش هستند استفاده نمایید.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و پنجم مهر 1393ساعت 10:18  توسط مهران  |  نظر بدهید

نکات مهم قبل از خرید تصفیه آب

نکات مهم قبل از خرید تصفیه آب

 

 

 

 

قطعا برای خرید هر وسیله ای که نسبت به آن اطلاعات کمی دارید باید از قبل اطلاعات لازم را بدست آورده و در مورد آن پرس و جو نمایید تا در نهایت بتوانید خریدی مطمئن انجام دهید.برای خرید آب تصفیه کن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شما نیاز دارید تا ابتدا نحوه عملکرد این دستگاه را به خوبی متوجه شوید و سپس بر اساس مدل های مختلف موجود در بازار یکی زا بهترین ها را برای خود انتخاب نمایید. دقت کنید منظورمان از بهترین گران ترین نمی باشد بلکه دستگاهی است که کارایی لازم را داشته باشد.اگر در هنگام خرید آب تصفیه کن از برندی خوب استفاده کنید از این پس نه تنها آب شما تصفیه خواهد شد بلکه بو و طعم ان نیز مطبوع تر از گذشته می شود.

 

همه منازل و خانواده ها بی شک به این محصول نیاز دارند و باید حتما آب درون لوله نیز در مرحله اخر که قرار است به مصرف نهایی برسد نیز یک بار مجددا تصفیه شود تا املاح و مواد  ریز درون لوله ها و کلر آن از بین رود.حال سوال اینجاست که باید چگونه و بر اساس چه فاکتور هایی به دنبال یک دستگاه با کیفیت و خوب باشیم.؟اول اینکه سعی کنید محصولاتی را تهیه کنید که دارای گارانتی بوده و از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار باشند. دوم اینکه مراحل تصفیه را به صورت کامل و در ۵ مرحله انجام دهند.همچنین باید به دنبال دستگاهی باشید که هم آب سرد و هم اب گرم را بتواند تصفیه نماید.باید از تصفیه آبی استفاده کنید که  بتواند براحتی بو و طعم بد آب را از بین ببرد.برخی از شرکت ها آنقدر به کار خود ایمان دارند که در گارانتی ذکر کرده اند اگر تا ۳۰ روز از کار دستگاه ناراضی بودید می توانید آنرا پس دهید.حتما برای نصب اولیه دستگاه از نصاب مجاز استفاده کنید تا به ان آسیبی نرسد.

 

متاسفانه چند مانع مهم در جامعه سدی شده برای عدم خرید آب تصفیه کن توسط خانواده ها که به ذکز این باورهای غلط می پردازیم:

اول اینکه بسیاری معتقد هستند که آب شهری و درون لوله به هیچ وجه دیگر نیزا به تصفیه ندارد

از پوسیدگی ها و زنگ زدگی های لوله گرفته تا دیگر عوامل همه باعث شده تا شما حتما نیاز به یک دستگاه تصفیه آب در منزل داشته باشید.

بسیاری فکر می کنند اگر دستگاه تصفیه آب انها دارای چند فیلتر بیشتر بود حتما زا کیفیت بالاتری برخوردار است.باید بدانید تنها چیزی که کیفیت آب خروجی را بالا می برد نوع فیلتری است که مورد استفاده قرار می گیرد و نه تعداد فیلتر.

یکی دیگر از باورهای غلط این است که بسیاری فکر می کنند اگر آب جوشانده شود در واقع تصفیه شده است.این در واقع تنها زمانی خوب است که آب مشکوک به بیماری هیا میکروبی بوده و در آن زمان جوسپشاندن مناسب است.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و پنجم مهر 1393ساعت 10:18  توسط مهران  |  نظر بدهید

یخچال فریزر ۴در هیتاچی مدل ۶۶۰

یخچال فریزر ۴در هیتاچی مدل ۶۶۰

 

 

فروش یخچال فریزر این روزها از بازار بسیار خوبی برخوردار بوده و خوشبختانه در ایران ینز انواع برندهای مختلف با قیمت های متنوع وجود دارند.امروز در فروشگاه کالا خانگی قصد معرفی محصولی از کمپانی هیتاچی را داریم.نام این محصول یخچال فریزر ۴ درب مدل ۶۶۰ می باشد که در نگاه اول  بی شک هر بیننده ای را مجذوب زیبایی و ابهت خود می کند.شاید مهمترین مشخصه این یخچال فریزر در نگاه اول همان طراحی منحصر به فرد و کاملا خاص ان است که باعث شده کاری متفاوت نسبت به سایر برندهای معروف در بازار عرضه نماید.همچنین وجود سیستم برودت زیر صفر درجه ای برای جلوگیری از تغییرات دما در این محصول به خوبی طراحی شده است.از نظر جا دار بودن نیز در مقایسه با انواع مدل های مشابه می توان به جرات گفت با توجه به نوع طراحی بدنه می توان امیدوار بود که این مدل نسبت به سایر مدل های دیگر از فضای بیشتری جهت نگه داری مواد خوراکی برخوردار است.

 

دستگشره آلومینیومی بسیار زیبا و محکم بروی درب نمایی دیگر به این محصول بخشیده است.سرما بخشی در این یخچال فریزر حتی در زمان استراحت کمپرسور ادامه داشته و تمام نقاط یخچال را در بر می گیرد.با توجه به تمام خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی که در این محصول دیده می شود می توان به جرات گفت که فروش یخچال فریزر یکی از راحت ترین کارهایی است که هر فروشنده می تواند انجام دهد چرا که آنقدر مزایا و برتری در این مدل وجود دارد که اگر فروشنده به خوبی انرا برای خریدار توضیح دهد بعید است که منجر به خرید نشود.

 

مهمترین خصوصیت این مدل کاهش مصرف انرژی به میزان ۲۰% می باشد و همچنین هوای سرد را به صورت یکنواخت در تمام محیط دستگاه پخش می کند.مواد غذایی که شما در این یخچال فریزر نگه داری می کنید از تازگی و طراوت بیشتری برخوردار هستند.هیتاچی اولین شرکتی است که اقدام به نصب سیستم پیشرفته نانوتیتانیوم در یخچال کرده است. اندازه ذرات نانوتیتانیوم فقط ۵nm است که از نظر مقیاس ۱/۲۰۰ اندازه مواد ضد باکتری قدیمی یا ۱/۱۰۰۰۰ اندازه باکتری محسوب می شود. این ویژگی کوچک بودن، موجب می شود که فیلتر نانوتیتانیوم به طور فوق العاده ای ذرات قارچ و باکتری را به خود جذب نماید. همچنین عمل کاتالیزور نانوتیتانیوم باعث از بین رفتن باکتریها و بوی نامطبوع می گردد و از مواد غذایی توسط هوای سرد کاملاً محافظت به عمل می آید.

 

ما برای فروش یخچال فریزر این محصول در سایت شرایط ویژه ای در نظر گرفته ایم.در اولین قدم برای قیمت گذاری سعی کرده ایم تا آنجا که امکان دارد نسبت به قیمت بازار ارزان تر حساب کنیم و همچنین امکان خرید آنلاین و تحویل در سراسر کشور نیز مهیا شده تا شما در هر کجای کشور که باشید بتوانید به راحتی اقدام به خرید این محصول نمایید.وجود یک فیلتر مخصوص در این یخچال فریزر باعث شده تا بوی بد و نا مطبوع و انواع باکتری های موجود در مواد غذایی از بین برود.وجود یک آب ریز اتوماتیک بروی درب نیز از دیگر امکانات این مدل می باشد که آب را بدون تغییر مزه و بو برای شما خنک می کند.

+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و چهارم مهر 1393ساعت 14:19  توسط مهران  |  نظر بدهید

LED سامسونگ ۳۲ اینچ

LED سامسونگ ۳۲ اینچ

 

 

خرید تلویزیون ۳۲ اینچ سامسونگ مدل ۴۰۰۳ می تواند به عنوان یک پیشنهاد بسیار خوب برای علاقه مندان به محصولات LED باشد.این تلویزیون به صورت هوشمند طراحی و روانه بازار شده است و از مصرف انرژی بسیار پایینی در حدود ۲۲ وات برخوردار است.برق مصرفی این مدل هم برای ۱۰۰ ولت و هم برای ۲۴۰ ولت متناوب طراحی شده است.میزان وضوح تصویر در این مدل بسیار بالا بوده و ۱۳۶۶ x 768 پیکسل می باشد.میزان باریکی این محصول بسیار منحصر به فردبوده و قابل رقابت با انواع مدل های باریک در بازار می باشد.میزان درخشندگی تصویر و کیفیت بالای آن شاید شما را نیز متعجب نماید.وزن کلی این تلویزیون حدود ۵٫۷ کیلو گرم می باشد و در نوع خود جز سبک ترین تلویزیون های موجود در بازار می باشد.

 

اگر به دنبال خرید تلویزیون با خصوصیات خاص و قیمت مناسب هستید شک نکنید این مدل می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.قیمت تمام شده محصول در مقایسه با سایر مدل های موجود در بازار بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.سیستم صوتی بسیار با کیفیت و پیشرفته ای در این مدل طراحی شده که شما را به نهایت لذت از گوش دادن به صدای برنامه های مورد علاقه تان خواهد رساند. ویژگی های دیگر عبارتند از زاویه سامسونگ سحر و جادو، تعادل رنگ سفید، دوربین MOIP ، WIFI مستقیم ، مرورگر ، LED حرکت پلاس و PIP (تصویر در تصویر )

 

این مدل دارای پورت HDMI بوده و براحتی می توانید دستگاه های HD را به ان متصل نمایید.وجود پورت یو اس بی با سرعت بالا که دارای قابلیت ConnectShare  بوده از دیگر خصوصیات این محصول می باشد. کامپوننت ورودی ویدئو ، ورودی صدای DVI ، و جک هدفون با DTS 2.0 سازگاری، PC در ، ورودی اتصال RF  از دیگر خصوصیات این محصول منحصر به فرد می باشد.ما در فروشگاه کالا خانگی برای خرید تلویزیون فوق شرایط بسیار خوبی را برای شما خریداران در نظر گرفته ایم. قرار دادن حد اقل قیمت و همچنین امکان خرید آنلاین و ارسال به سراسر کشور از مواردی است که شما در سایت کالا خانگی می توانید از آن استفاده نمایید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و چهارم مهر 1393ساعت 14:19  توسط مهران  |  نظر بدهید

در هر کجای کشور

اسپیلت سوپر جنرال ۲۴۰۰۰

 

در میان انواع محصولات کولر گازی و اسپلیت امروز به معرفی محصولی دیگر از کمپانی  جنرال می پردازیم.این محصول با قدرت ۲۴۰۰۰  می تواند برای شما هوایی بسیار خنک و مطلوب را ایجاد نماید.معمولا هر فروشنده در زمان فروش کولر اسپلیت بروی نکاتی همچون مدت زمان گارانتی و جنس کمپرسور دستگاه خود مانور می دهد .این محصول نیز از نظر مدت زمان گارانتی هیچ گونه مشکلی نداشته و از ۲۴ تا ۴۸ ماه دارای ضمانت می باشد. همچنین جنس کمپرسور به کار رفته در آن از نوع روتاری بوده و در شرایط آب و هوای معتل می توان بهترنی بازدهی را از این دستگاه انتظار داشت.از این دستگاه شما می توانید در دو حالت سرمایشی و گرمایشی استفاده کنید.

 

 

 

ما در فروشگاه کالا خانگی برای شما علاقه مندان امکان فروش کولر اسپلیت فوق را فراهم کرده ایم.براحتی در هر کجای کشور که باشید می توانید سفارش خود را ثبت کرده و سپس منتظر تماس همکاران ما باشید تا جهت ارسال و سایر موارد دیگر با شما هماهنگی های لازم را به عمل آورند.در مقایسه با سایر برندهای موجود این محصول هم از قدرت مناسب و هم از بازدهی بالاتری برخوردار بوده و در عین حال از برچسب انرژی با کیفیت بالایی نیز سود می برد و با خیال راحت تری می توانید به خاطر کم مصرف بودن آن نسبت به سایر مدل ها مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و سوم مهر 1393ساعت 13:52  توسط مهران  |  نظر بدهید

در هر آشپزخانه ای

ماشین ظرفشویی BEKO DFN 71047 S

 

 

این روزها در هر آشپزخانه ای که می رویم شاهد ان هستیم که یک ماشین ظرفشویی در /ان قرار گرفته اما با کمال تعجب شاید اکثر آنها بلا استفاده باشند و اگر از خانم خانه بپرسید که چرا از آن استفاده نمی کند می گوید به دلیل کارایی پایین به صرفه نیست که از این دستگاه استفاده شود.شما نیز اگر قصد خرید چنینی دستگاهی را دارید و می خواهید به چنین سرنوشتی دچار نشوید پس حتما با دقت اقدام به تهیه دستگاه ماشین ظرفشویی نمایید.معمولا فروش ماشین ظرفشویی به دلیل عدم اطلاعات کافی مشتریان در نهایت به عدم رضایت انها از خرید خود تبدیل می شود .اما امروز ما محصولی را به شما معرفی خواهیم کرد که بر خلاف سایر دستگاه ها هم از راندمان بالایی برخوردار است و هم کاملا مقرون به صرفه بوده و با بالاترین کیفیت ممکن عمل شستشو را برای شما انجام می دهد.برند سازنده این ماشین ظرفشویی بکو بوده و ساخت ترکیه می باشد.

 

این محصول دارای صفحه نمایشگر LCD میس باشد و دارای چندین روش و برنامه شستشو نیز است.شما می توانید حالت هایی همچون آبکشی اولیه و نیمه شور و شستشوی اقتصادی و همچنین شستشوی ظروف شیشه ای و ظروف اتوماتیک را توسط این دستگاه به خوبی انجام دهید.این دستگاه در سه طبقه مختلف طراحی و ساخته شده است و در هر طبقه می توانید ظروف مخصوص به ان را بگذارید.همچنین دارای یک فضای مخصوص قاشق و چنگال  نیز است و همین امر موجب شده تا در نهایت کیفیت کار شستشو را انجام دهد.فروش ماشین ظرفشویی تنها  پایان کار ما نیست. شما با تهیه این محصول از فروشگاه کالا خانگی می توانید با خیالی راحت دستگاهی را تهیه نمایید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و از این بابت اصلا جای نگرانی نخواهید داشت.این دستگاه دارای قابلیت هایی همچون نشانگر کسری آب و نمک بوده و می توانید به منظور بالا بردن کیفیت شستشو ارتفاع سبد ها را نیز تغییر دهید.همچنین به منظور حفظ سلامتی و بهداشت این محصول از سیستم ضد باکتری نیز برخوردار است و دارای قفل کودک نیز می باشد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و سوم مهر 1393ساعت 13:52  توسط مهران  |  نظر بدهید

آب تصفیه کن SAFT WATER

آب تصفیه کن SAFT WATER

 

 

 

این روزها به دلیل بالا رفتن سطح اطلاعات مردم خرید و فروش آب تصفیه کن در بازار زیاد شده و اکثرا تمایل دارند تا یکی از این دستگاه ها را رد منزل خود نصب کنند.شک نکنید در میان تمام لوازم خانگی که معمولا در یک آشپزخانه مشاهده می شود یکی از ضروری ترین و واجب ترین آنها چیزی نیست جز همین دستگاه آب تصفیه کن. هر چند با وجود اطلاع رسانی شاهد ان هستیم که مردم ترغیب بیشتری نسبت به تهیه این محصول پیدا کرده اند اما اگر واقعیت را بخواهید هنوز خیل عظیمی از افراد جامعه اصلا اعتقادی به استفاده از این دستگاه ندارند.باید بدانید که آب درون لوله  هم که مصرف می کنید به شدت نیاز به تصفیه مجدد دارد و این عامل می تواند بروی سلامتی افراد جامعه تاثیر کاملا مستقیمی داشته باشد.

 

قطعا یک فرونشده برای اینکه در فروش آب تصفیه کن بتواند موفق باشد باید ابتدا محصولی با کیفیت را تهیه کرده و سپس به نحوه عملکرد ان نیز آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند با توضیحات کاملی که در اختیار خریدار می گذارد او را ترغیب به خرید محصول خود نماید.پس حتما زا فروشگاهی اقدام به خرید کنید که بتوانند رد مورد محصول خود اطلاعات فنی درستی را رد اختیار شما بگذارند.محصولی که امروز به شما معرفی می کنیم آب تصفیه کن Soft Water  بوده که در ۶ مرحله آب راب رای شما تصفیه کامل می کند.این دستگاه براحتی در زیر سینک ظرفشویی و یاب روی میز و در کنار پیشخوان آشپزخانه نصب شده و می توانید از این پس آبی کاملا تصفیه و گوارا را میل کنید.این دستگاه تصفیه آب می تواند براحتی تمام گل و لای و املاح و زنگ لوله ها و دیگ مواد مضر آب را برای شما تصفیه نماید.

در مرحله اول توسط یک فیلتر الیافی ۵ میکرون وجود داشته که هر ذره ای که بزرگتر از ۵ میکرون باشد را از خود عبور نمی دهد و همان جا در این مرحله بسیاری از املاح و مواد مضر فیلتر خواهند شد و شما شاهد آب شفاف تر و زلال تر خواهید بود.

در مرحله دوم  یک فیلتر دیگر وجود دارد که دارای خاصیت جذبی بوده و به راحتی می تواند گازهای شیمیایی و مواد آلی و انواع آفت کش ها و بو و طعم بد اب را از بین ببرد.در واقع توسط این مرحله کلر باقیمانده در آب نیز از بین خواهد رفت.

در مرحله سوم نیز یک فیلتر الیافی ۱ میکرون وجود داشته و تمام ذرات بزرگتر از ۱ میکرون را فیلتر خواهد کرد.در این مرحله آب به اوج شفافیت خود می رسد.

مرحله چهارم: فیلتر اسمز معکوس RO

این فیلتر ، در واقع فیلتر اصلی دستگاه آب تصفیه کن است. فیلتر اسمز معکوس، از چندین لایه غشاء نیمه تراوا که به دور یک لوله مرکزی پیچیده شده اند تشکیل شده است.

چون ناخالصی های محلول در آب، قادر به عبور از غشاء نیستند از این رو در یک طرف غشاء آب تقریبا خالص وجود خواهد داشت که راهی لوله مرکزی شده و به سمت خروجی آب تصفیه شده هدایت می شود. در طرف دیگر لایه های غشاء، آب تغلیظ شده از ناخالصی ها وجود خواهد داشت که به سمت مجرای فاضلاب هدایت می شود.

مرحله پنجم: فیلتر کربن نهایی

مرحله آخر ، فیلتر کربن نهایی است.این فیلتر نیز درست مثل فیتر مرحله دوم از جنس کربن است. دانه های کربن موجود در این فیلتر بو و طعم نامطبوع آب را که ممکن است در اثر ماندگی آب در تانک ذخیره به وجود آمده باشد حذف می کنند.

فروش آب تصفیه کن مدل فوق به دلیل کیفیت بالایی که در مقایسه با دیگر محصولات مشابه خود داشته از سطح بالاتری برخوردار بوده است و به شما نیز توصیه می کنیم تا از این مدل در منزل خود استفاده کنید و سلامت خود و خانواده تان را تضمین نمایید.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و دوم مهر 1393ساعت 10:2  توسط مهران  |  نظر بدهید

سینمای خانوادگی سونی مدلW600

سینمای خانوادگی سونی مدلW600

 

 

 

فروش سینمای خانگی این روزها در بازار از رونق خوبی برخوردار است و هر روز علاقه مندان به داشتن این تکنولوژی پیشرفته بیشتر از قبل می شود. امروز در فروشگاه کالا خانگی می خواهیم یکی از آخرین تولیدات کمپانی سونی که با نام W600 وارد بازار شده است را به شما بیشتر معرفی کنیم. نام کامل این مدل عبارت است KDL-60W600A و شرکت سازنده ان سونی می باشد. این مدل در کشور مالزی مونتاژ می شود و از تکنولوژی LED در ان استفاده شده است.از خصصویات این محصول می توان به قدرت اسکن تصویر ۲۰۰ هرتز آن اشاره کرد و همچنین دارای قابلیت تصویر در تصویر نیز می باشد. از نظر میزان وضوح تصویر دارای قدرت ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ پیکسل می باشد که از درجه کیفی بالایی برخوردار است.کیفیت تصویر ارائه شده در این مدل به صورت FULL HD 3D می باشد. برای علاقه مندان به تصاویر سه بعید باید عرض کنیم در این مدل از این تکنولوژی استفاده نشده است.

 

همیشه برای یک فروشنده لوازم خانگی شاید فروش سینمای خانگی یکی از دشوار ترین کارها باشد چرا که باید اولا به تمام مشخصات فنی آن آگاه باشد و در ضمن مورد این محصول معمولا خریداران بسیار سخت سلیقه می باشند.این مدل از دو عدد بلندگو با قدرت خروجی ۲۰ وات برخوردار است.از نظر زاویه دید تا ۱۷۸ درجه می توان بروی آن حساب کرد و همچنین برای بالا بردن کیفیت صدا دارای یک مدار تقویت صدا نیز می باشد. شما می توانید در حالت های مختلف به پخش صدا توسط این سینمای خانگی بپردازید.این سینمای خانگی دارای قابلیت اتصال HDMI  بوده و به میزان ۴ پورت را می تواند پشتیبانی نماید.

تعداد کابل های USB که می تواند پشتیبانی کند نیز ۲ عدد می باشد.این مدل دارای خروجی هدفون بوده و همچنین دارای یک خروجی LAN نیز می باشد.از امکانات جانبی آن می توان به هوشمند بودنش اشاره کرد و همچنین دارای تله تکست نیز می باشد و دارای قفل والدین نیز است.تایمر خواب و کنترل از راه دور و دیگر امکانات جانبی که معمولا بقه سینمای خانگی ها به صورت عمومی دارند را نیز این مدل دارا می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 698
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()