نوشته شده توسط : mohsen

جوراب شلواری پنتی

جوراب شلواری پنتی

 

 

در میان انواع شلوار های ساپورت و جوراب های زنانه کمپانی وعروف پنتی که در کشور ترکیه است محصولی با نام جوراب شلواری پنتی را تولید کرده که بعد از ورود به بازار ایران نیز بسیار پر طرفدار شده است. این جوراب شلواری از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و واقعا می توان گفت در میان محصولات موجود یک سر و گردن بالاتر است.نخی که در بافت این محصول استفاده شده 200 بوده و این یعنی از بهترین کیفیت ممکن برخوردار است.جوراب شلواری پنتی جنسی ضخیم تر از ساپورت دارد و به همین جهت برای استفاده در محیط های بیرون و بازار بسیار مناسب خانم ها می باشد. می توانید از این محصول به همراه یک مانتوی بزرگ براحتی و در محیط های مختلف استفاده و نماییدد و بر خلاف ساپورت که به خاطر جنس و میزان نازک بودنش شاید نشود همه جا از ان استفاده کرد این محصول مورد استفاده ان بیشتر بوده و شاید یکی از دلایل پر فروش بودن ان نیز همین می باشد.

خرید جوراب شلواری

 

شما همین الان می توانید از فروشگاه پستی خرید براحتی و با کلیک بروی دکمه خرید پستی اقدام به تهیه جوراب شلواری پنتی نمایید و در هر کجای کشور که باشید در ظرف چند روز محصول خود را دریافت نمایید.ما سعی کرده ایم تا محصولی درجه یک و کاملا اورجینال را برای شما در نظر بگیریم.اگر دوست دارید تا در میان دوستان و اشنایان و در مهمانی که می خواهید بروید دیده شوید و به چشم بیایید پیشنهاد ما استفاده از جوراب شلواری پنتی می باشد. محصولی فوق العاده با کیفیت که همانند ساپورت خاصیت جذب داشته و در تن شما قطعا نما و رخ دیگری خواهد گرفت.محصولات ارائه شده پنتی در سه در جه 100-150 200 بوده و این شماره نخ را مشخص می کند و همانطور که عرض کردیم شماره نخ محصول فوق 200 بوده و از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است.شما برای سفارش جوراب شلواری پنتی می توانید همین الان با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.هر کجای ایران که باشید در کمتر از چند روز از طریق پست می توانید محصول خود را دریافت نمایید.

جوراب شلواری

 

قیمتی که برا یان جوراب شلواری در نظرذ گرفته ایم بر اساس میزان کیفیت و جنس خارجی ان می باشد. این نوع شلوار ها اگر کیفیت و دوخت مناسبی نداشته باشند بعد از چند بار استفاده مشاهده خواهید کرد که از جاهای مختلف شکاف خورده اند و عملا  یک بار مصرف می باشند.شما با اطمینان خاطر می توانید جوراب شلواری پنتی را بارها و بارها استفاده کرده و بشویید بدون اینکه نگران تغییر حالت و فرم ان باشید و این نشان از کیفیت بالای این محصول دارد.اگر به فکر خرید یک هدیه برای همسر و نامزد خود هستید ما پیشنهاد می کنیم با توجه به سایز همسرتان سفارش خرید جوراب شلواری پنتی را همین الان دهید چرا که این محصول دقیاق می تواند نظر هر دختر خانمی را به خود جلب نماید.

خرید جوراب شلواری ضخیم پنتی

 

شما خانم ها هم اگر به فکر این هستید که چگونه می توانید بیشتر توجه شوهرتان را به خود جلب کنید چرا از زیبایی و اراسته کردن خود استفاده لازم را نمی کیند ؟شما با داشتن یک جوراب شلواری پنتی می توانید  انچنان جذاب و دلربا شوید که به محض ورود همسرتان به منزل تمام حواس و توجهش به سمت شما باشد.این را قول می دهیم و اصلا شک نکنید حتی اگر خودش چیزی نگوید از نگاهش کاملا متوجه خواهید شد که او مات و مبهوت زیبایی اندام شما شده است.نمونه همین شلوار  اما با کیفیت های پایین تر نیز موجود است اما ما به دلیل ارائه کالاهای با کیفیت و ارئه ضمانت برای محوصلات خود از /اوردن چنین کالاهایی خودداری کرده ایم.شما هم مراقب باشید به خاطر چند هزار تومان ارزان تر تن به محصولات بی کیفیت و تقلبی ندهدید.مخصوصا در حوزه لباس  و پوشاک اگر محصولی بی کیفیت را تهیه کنید قطعا پشیمان خواهید شد.

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

گردنبند love

گردنبند love

 

این روزها بازار داغ هدیه گرفتن بسیار بازار پور رونقی شده است و همه روزه شاهد خرید انواع هدیه به مناسبت های مختلف از طرف آیاین برای خانم هاو بالعکس از طرف خانم ها برای آقایان هستیم.ما نیز در فروشگاه پستی خرید یکی از محصولاتی که باب هدیه دادن به خانم ها می باشد را قرار داده ایم تا آقایان بتوانند محصولی شیک و در خودر توجه را با هزینه ای مناسب تهیه و همسر و یا نامزد خود هدیه دهند. نام محصول مورد نظر ما گردنبند love است و حتما تاکنون در دیگر سایت ها تبلیغات این محصول را دیده اید. همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید کلمه لاو که به لاتین نوشته شده است را به شکل یک گردنبند در آورده اند و با طراحی ظریف و دقیقی که برای این کار صورت داده اند انرا به محصولی فوق العاده شیک تبدسیل کرده اند. در واقع گردنبند love در میان سایر محصولات مشابه خود به خاطر ظرافت در طراحی و تک بودن طرح آن توانسته در مدت کم حضور خود در بازار به رکورد قابل توجهی از فروش دست یابید.

خرید گردنبند

 

این محصول می تواند توجه و نظر هر خانمی را به خود جلب نماید و او را خوشحال کند. شما می توانید هعمین الان از فروشگاه پستی خرید اقدام به سفارش گردنبند love نموده و انرا در دو رنگ نقره ای و طلایی می توانید در خواست دهید.از دیگر خصوصیات این محصول می توان به سبکی ان اشاره کرد و همچنین میزان پایداری رنگش. شما مدت های طولانی می توانید از این گردنبند زیبا استفاده نمایید بدون انکه نگران تغییر رنگ در آن باشید.شما با توجه به کیفیت ارائه شده  این محصول از ان می توانید در مهمانی ها و جشن های خود استفاده نمایید محصولی شیک و بسیار منحصر به فرد که می تواند توجه همه را به خود جلب نماید.برای خرید و سفارش کالا کافیست تا همین الان با شماره تلفن های 09390998711 و یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

خرید پستی گردنبند

 

 

دقت نمایید که نمونه این محصول با کیفیت بسیار پایین تر و قیمت ارزان تر در حال فروش است .اگر می خواهید محصولی آبرومند و شیک را خریداری نمایید و بتوانید براحتی از ان در مکان ها و محیط های مختلف استفاده کنید پیشنهاد می کنیم حتما قید کالاهای ارزان قیمت را زده و با کمی هزینه بیشتر گردنبندی زیبا و شیک را خریداری کنید.توجه کنید که ما کیفیت ارئه شده در گردنبند love که در فروشگاه گذاشته ایم را به شما تضمین می دهیم و می توانید از آن به عنوان یک کادوی شیک و مناسب  برای همسران و نامزدان خود استفاده نمایید و موجب خوشحالی انها شوید.این محصول در مقایسه با بسیاری از کالاهای دیگر هم قیمت مناسب تری دارد و هم از نظر شیک بودن و تک بودن نیز بسیار تک و منحصر به فرد است و برای همین است که می تواند گزینه بسیار مناسبی جهت کادو دادن باشد.طرح نوشته love که به معنای دوست داشتن است و می تواند مفهوم هدیه شما را نیز برساند و طرف مقابلتان را با دین این کلمه بیش از پیش خوشحال نماید.ما کلیه محصولات خریداری شده از فروشگاه پستی خرید را به صورت کامل همراه با گارانتی خدمتتان ارسال خواهیم کرد و اگر در زمان ارسال مشکلی برای آن رخ دهد قطعا به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.ما معتقد هستیم تنها با ارئه کالاهای با کیفیت است که می توانیم رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماییم.

 

گردنبد لاو

 

 

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

ریش تراش فیلیپس

ریش تراش فیلیپس

 

حتما شما هم از اصلاح صورت با تیغ و ژیلت خسته شده اید که به دنبال وسیله ای جایگزین انها می گردید.تیغ و ژیلت را نمی توان هر روز استفاده کرد چرا که باعث زخم شدن و سرخ شدن صورت می شود و آسیب های جبران ناپذیری را به پوست ما وارد می کند.اگر دقت کرده باشید اکثر پیرمردهای قدیم به دلیل استفاده از  تیغ مکینه الان صورتی پر از چین و چوروک دارند.حال ما می خواهیم جایگزینی بسیار مناسب را برای این کار به شما معرفی نماییم.شما می توانید از ریش تراش فیلیپس از این پس بای اصلاح صوئرت خود استفاده نمایید. همانطور که در  تصاویر هم مشاهده می کنید این محصول دارای سه تیغ  بسیار  تیز بوده که در عین حالی که در یک چشم بر هم زدن می توانند صورت شما را عاری از مو کنند به خاطر نوع طراحی منحصر به فردش به هیچ وجه حتی کوچکترین آسیبی به صورتتان نمی رساند و با خیال راحت و حتی چشم بسته هم می توانید عمل اصلاح را انجام دهید.مهمترین خاصیت ریش تراش فیلیپس را می توان در این دانست که به راحتی می تواند برای شما اصلاحی یکدست را انجام دهد بدون اینکه نیاز به تخصص و مهارت خاصی داشته باشید.

خرید ریش تراش

 

همچنین استفاده از این ریش تراش به صوتر مکرر نه تنها به پوست آسیبی نمی رساند بلکه هر روز می توانید شاهد صورتی صاف و یکدست باشید دقیقا مانند اروپایی ها.بعد از هر بار استفاده می توانید تیغه ها را براحتی جدا کرده و درون ماشین را نظافت کنید.همچنین برای شارژ ریش تراش فیلیپس کافیست انرا به برق شهر متض نمایید.بعد از هر بار شارز تا دفعات زیادی می توانید بدون نیاز به شارژ دوباره از این ریش تراش استفاده نمایید.محصولی که ما برایتنان در نظر گرفته ایم در مقابل قیمتی که دارد بسیار با کیفیت بوده و واقعا ارزش خرید را دارد .شما می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی کنار محصول درخواست خود را ثبت نمایید. ما این ریش تراش فیلیپس را همراه با یک جعبه مخصوص و همراه با یک شانه تنظیف برایتان ارسال خواهیم کرد.در ضمن اگر به دنبال خرید یک هدیه مناسب برای همسر و یا پدرتان هستید به نظرتان چه چیزی می تواند مانند ریش تراش فیلیپس انها را خوشحال کند؟ همین که از شر اصلاح با تیغ و ژیلت راحت شوند این می تواند بهترین چیزی باشد که  به انها می دهید.

ریش تراش فیلیپس

 

نوع طراحی تیغه های این ریش تراش به صورتی است که قابلیت بلند کردن موهای ریز و خوابیده شده بروی پوست هم دارا می باشد و به همین دلیل می تواند اصلاحی یکدست را به همراه داشته باشد. با استفاده از این ریش تراش شما در وقت و زمان خود نیز صرفه جویی خواهید کرد و در چند دقیقه می توانید عمل اصلاح صورت را به طور کامل انجام دهید.از این ریش تراش می توانیددر مسافرت ها و هر جایی که می روید استفاده نمایید .حجم و اندازه کوچک ریش تراش فیلیپس به شما این امکان را می دهد تا براحتی ان را حمل و نقل  کرده وبدون مشکل  هر لحظه که خواستید ازش استفاده کنید.دقت نمایید که محصولات فیلیپس با چندین کیفیت در بازار در حال عرضه می باشند و شما اگر به دنبال کیفیت واقعی هستید باید مطمئن شوید محصولی که خریداری می کندی کاملا اصلی می باشد. با اطمینان خدمت شما عرض می کنیم  ریش تراشی که در سایت قرار داده ایم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند تمام نیاز های شما را پاسخگو باشد.برند فیلیپی در ایران بسیار خوش نام و نشان است و از حدود یکصد سال پیش با پدر بزرگ های ما همراه بوده و الان نیز می تواند رد صورت تمایل شما در منلز شما و رد خدمت شما باشد..می توانید هنگام اصلا کردن کمی صورت خود را مرطوب نمایید مانند حالتی که می خواهید با تیغ اصلاح کنید و یا به صورت کاملا خشک از این ماشین ریش تراش استفاده نمایید.

 

خرید ریش تراش فیلیپس

 

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

قیمت هندزفری بلوتوث

قیمت هندزفری بلوتوث

 

این روز ها برای اکثر ما اتفاق افتاده است که امکان پاسخگویی به تلفن ار به خاطر اینکه دستمان بند یک کار دیگر است نداریم و ممکن است بسیاری از زنگ های ضروری و مهم هم نتوانیم در همان لحظه پاسخگو باشیم.به همین دلیل وسیله ای که خیلی می تواند در این شرایط به ما کمک کند هندزفری بلوتوث است.با وجود چنین دستگاهی دیگر نیاز نیست برای پاسخگویی به تلفن در شرایطی که هر دودستتان هم مشغول است به مشکل بر بخورید.قیمت هندزفری بلوتوث در بازار  بستگی به میزان کیفیت و مدل های ان و میزان برد ان متفاوت است و شما بر اساس مدل گوشی خود و کیفیتی که مورد نظرتان است باید از محصولات موجود یکی را انتخاب نمایید.اما امروز ما در فروشگاه پستی خرید برای شما یکی از بهترین های چند وقت اخیر را در نظر گرفته ایم که به خاطر حجم و اندازه کوچکش لقب کوچکترین هندزفری بلوتوث دنیاب را به خود اختصاص داده است.قیمت هندزفری بلوتوث با توجه به نوع طراحی و کیفیت ارائه شده ان بسیار مناسب بوده و دقیقا مدل های مشابه انرا حدود 10 تا 20 هزار تومان گران تر از این محصول در بازار در حال فروش هستند.

هندزفری تغییر صدا

 

برخی از خصوصیاتی که یک هندزفری بلوتوث خوب باید به همراه داشته باشد این است که اولا در استفاده طولانی مدت دچار گوش درد نشوید و این بر می گردد به نوع طراحی که در بدنه و شکل ظاهری آن در نظر گرفته اند. مورد بعدی سبک بودن ان است که ان هم در دراز مدت خود را نشان می دهد که اگر وزن ان از حد استادارد بیشتر باشد معمولا باعث خستیگ گوش خواهد شد.سومین موردانعطاف پذیری ان است باید بتوان در حالات و شرایط مختلف هندزفری را در گوش قرار داد. و مهمترین مورد هم که ممکن است خیلی بیشتر از بقیه عوامل به چشم بیاید قیمت هندزفری بلوتوث است که حرف اول و آخر را می زند.ما نیز در این مورد دقت لازم را به عمل اورده ایم و علاوه بر اینکه سعی کرده ایم کیفیت را در محصول مورد نظر حفطظ کنیم با انتخابی درست محصولی را در اختیار شما قرار خواهیم داد که قیمت تمام شده ان نسبت به سایر مدل های دیگر کاملا مقرون به صرفه تر باشد.از این پس با داشتن یکی از این هندزفری ها حتی در هنگام رانندگی هم به مشکلی برنخواهید خورد و براحتی و حتی بدون ترس از جریمه شدن توسط پلیس می توانید تلفن های خود را جواب دهید. در ضمن در این حالت تمرکز شما نسبت به زمانی که به صورت دستی تلفن را گفته اید و در حال صحبت می باشید بیشتر است و با اطمینان بیشتری می توانید رانندگی نمایید.

خرید اینترنتی هندزفری بلوتوث

 

شما بعد از یک بار شارز کامل دستگاه می توانید به مدت 7 ساعت با ان صحبت نمایید همچنین میزان بردی که دستگاه فوق دارد حدود 10 متر بوده و این می تواند بسیار ایده ال و مناسب باشد.در ضمن زمانی که به صورت کامل باتری ان شارژ کامل شود.در حالت استند بای نیز حدود 7 روز بدون نگرانی می توانید از این محصول استفاده نمایید.ما با توجه به قیمت هندزفری بلوتوث که تایین کرده ایم امکان خرید پستی انرا نیز فراهم نموده ایم و می توانید هر زمان که خواستید با کلیک بروی دکمه کنار محصول روند خرید خود را تکمیل کرده و در کمتر از چند روز آنرا دریافت نمایید. ذکر یک نکته لازم است چون هر روز ممکن است قیمت ها نوسان داشته باشند به همین دلیل  برای اینکه از آخرین قیمت هندزفری بلوتوث  فوق مطلع شوید می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و از اخرین تغییرات قیمتی این محصول اطلاع یابید.دقت نمایید که کلیه کالاهای عرضه شده در فروشگاه پستی خرید به صورت گارانتی دار بوده و شما می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه خرابی محصول از ما خرید نمایید. چنانچه در حین ارسال و بسته بندی برای کالای شما مشکلی ایجاد شود حتما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض می کنیم.

در کل با توجه به خصوصیات نگه داری شارز و مدت زمان صحبت با ان و همچنین به خاطر کوچک بودن و کم حجم بودنش و نیز به خاطر برد بسیار مناسبش می توان گفت که قیمت هندزفری بلوتوث که برای ان در نظر گرفته شده نه تنها گران نیست بلکه از هر جهت مقرون به صرفه و مناسب نیز می باشد.

خرید هندزفری تغییر صدا

 

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

عینک دید در شب

عینک دید در شب

 

یکی از بیشترین زمان هایی که متاسفانه امار تصادفات جاده ای بالا می رود در هنگام تاریکی هوا و شب می باشد. این به خاطر کاهش میدان دید راننده بوده و همین امر موجب شده تا امار تصادفات به طرز عجیبی در این زمان بالا رود. حال اگر بتوان کاری کرد که در شب نیز مانند روز دید کافی به جاده داشته باشیم تقریبا می توان گفت که مشکل فوق را برطرف کرده ایم.برای همین منظور طراحالن اقدام به ساخت محصولی با نام عینک دید در شب نموده اند. شما زمانی که در تاریکی هوا از این عینک مخصوص استفاده می کنید میدان دید وسیع تری خواهید یافت و رانندگی برایتان راحت تر و آسان تر می شود.مهمترین عامل  کاهش دید در شب یکی به خاطر تاریکی هوا است و دیگری به خاطر نور بالای ماشین های روبریو و چون بسیاری از افراد نسبت به نور چراغ ماشین های روبرو حساس هستند در یک لحظه کل دید خود به جاده را از دست داده و احتمال خطر و تصادف بالا خواهد رفت.اما از این پس با داشتن 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : جمعه 06 تير 1393 زمان : 12:4 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : جمعه 06 تير 1393 زمان : 12:4 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 616
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohsen

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر به جای خرد کردن و تکه تکه کردن میوه ها و سبزیجات با دست از یک وسیله کمکی استفاده می کردید هم دقت در کارتان بیشتر میشد و هم در زمان کوتاه تری این کار را انجام می دادید؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما با خرید نایسر دایسر یک بار برای همیشه خیال خود را راحت کنید و از این پس هر وقت خواستید سیب زمینی خلال کنید و یا سبزیجات خود را خرد کنید دیگر  نگران چیزی نخواهید بود و خودتان تنهایی با وجود این دستگاه در عرض چند دقیقه براحتی این کار را انجام خواهید داد.شما با خرید نایسر دایسرمی توانید تکه تکه کنید-خرید کنید-ریز کنید و خلاصه یک دستگاه چند کاره را در اختیار خواهید داشت .وجود چنین دستگاهی در هر آشپزخانه ای ضروری به نظر میرسد و هر کد بانو با داشتن یک نایسر دایسر براحتی و بدون نگرانی می تواند تمام کارهای خود را سر موقع انجام دهد.نایسر دایسر دارای تیغه های بسیار تیز و برنده ای است و قادر خواهد بود تنها با یک فشار شما هر میوه ای را تکه تکه نماید.ما در فروشگاه لوکس شاپینگ محصولی اصل همراه با کیفیت بسیار بالایی را جهت خرید شما عزیزان قرار داده ایم . کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و درخواست خود را تکمیل نمایید. در هر کجای کشور که باشید ظرف چند روز نایسر دایسر شما را به دستتان خواهیم رساند.

 

 

 

 

 

برای نگه داری میوه ها و سبزیجات خرد شده در زیر تیغه ها یک مخزن طراحی شده و شما براحتی تمام  موادی که در حال خرد کردن با این دستگاه هستید را می توانید در انجا جمع نمایید.شما باخرید نایسر دایسر و هدیه دادن ان به همسرتان در واقع نه تنها یک هدیه بسیار کاربردی و مفید برای آن خریده اید بلکه کمک بسیار زیادی به او در انجام کارهای خانه کرده اید. دیگکر نیاز نیست تنا برای خرد کردن پییاز هم وقت خود را تلف کنید و هم چشمان خود را اذیت کنید. یک پیاز در زیر تیغه های برنده نایسر دایسر قرار دهید و با یک اشاره به اهرم ان خواهید دید که پیاز ها تکه تکه و خرد شده است. یک سیب زمینی را برای خلال خلال کردن فقط پوستش را گرفته و دیگر کار تمام است انرا در زیر تیغه های دستگاه قرار دهید و یک اشاره به اهرم دستگاه کنید.به همین راحتی شما با خرید نایسر دایسر می توانید خیلی زود و دقیق تمام میوه ها و سبزیجات و دیگر مواد خوراکی دیگر را تکه تکه و خلال خلال و ریز نمایید.

 

متاسفانه به دلیل اینکه کاربران از این دستگاه استقبال خوبی کرده اند و فروش بالایی در بازار داشته است شاهد آن هستیم که دستگاه هایی تقلبی و با کیفیت پایین در حال عرضه می باشند و هیچگاه کیفیتی که نایسر دایسر اصل ارائه می دهند توسط این دستگاه ها قابل ارئه نبوده و نیست. پس دقت کنید تا در هنگام خرید نایسر دایسر از فروشگاهی معتبر اقدام به تهیه این محصول نمایید.نایسر دایسر تقلبی دارای تیغه های خشک بوده و خیلی زود بر اثر یک فشار ممکن است بشکند. همچنین جنس بدنه آن از پلاستیک درجه دوم بوده و اصلا با یک نگاه مشخص است که کالایی بی کیفیت می باشد.اما محصولی که ما به شما ارائه می دهیم دارای تیغه های برنده و در عین حال انعطاف پذیر است و همچنین جنس بدنه ان از پلاستیک شفاف و درجه یک ساخته شده است و دارای استحکام قابل ملاحضه ای نیز می باشد.

 

 

 

 

از نظر قیمت گذاری دستگاه های تقلبی  قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان دارند و شما تنها با خرید این محصولات مثلا در ظاهر چند هزار تومان پس انداز کرده اید. اما در عمل وقتی که از ان استفاده کنید خواهید دید که همان 20 هزار تومان هم دور ریخته اید و جنسی بی کیفیت را خرید کرده اید.شما با خرید نایسر دایسر از فروشگاه ما آنرا همراه با گارانتی اصلی دریافت خواهید کرد. محصولی که می تواند رضایت خاطر هر کدبانوی یارانی را به خود جلب نماید و به عنوان یک کادوی بسیار شیک و کاربردی برای هر خانم  می تواند استفاده شود.وجود شابلون های مختلف در این دستگاه به شما این اختیار را می دهد تا بتوانید در اشکال و اندازه های مختلف اقدام به تکه کردن و خردن مواد غذایی مورد نظرتان کنید.تکه های دقیق و هم اندازه  قطعا می تواند غذای شما را خوش رنگ تر و زیبا تر جلوه دهد.

 
امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : پنجشنبه 15 خرداد 1393 زمان : 17:13 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

اگر به فرک خرید یک هدیه  مناسب برای همسر خود هستید و نمی دانید باید چه چیزی بخرید کمی دست نگه دارید. ما به شما پیشنهاد خرید نایسر دایسر را می کنیم. محصولی که بی شک می تواند هر کدبانوی ایرانی را خوشحال و شگفت زده نماید.این دستگاه با قابلیت های فراوانی که دارد در واقع مانند یک یار در کنار همسر شما در کارهای مهم به او کمک خواهد کرد. کارهایی مانند خرد کردن انواع میوه جات و سبزیجات.خلال کردن سیب زمین و تکه تکه کردن پیاز همه و همه را به نایسر دایسر بسپارید و با کیفیتی بسیار بالا  انها را دریافت کنید. شما اگر می خواهید تا خلال های سیب زمین همه در یک اندازه دقیق و مشخص باشد بهترین روش خرید نایس%:.8'!دایسر و استفاده از این محصول است.

 

 

نایسر دایسر با وجود شابلون های مختلفی که دارد می تواند در انواع و اقسام شکل های مختلف  اقدام به خرد کردن و تکه کردن انواع میوه و سبزیجات و نماید. تیغ های برنده این دستگاه تنها با یک اشاره شما هر میوه ای را تکه تکه خواهد کرد. یک سیب زمین سفت و سخت را در زیر تیغه ها قرار دهید و شابلون مناسب کارتان را نیز بروی دستگاه نصب کنید و تنها یک اشاره به اهرم نایسر دایسر کنید خواهید دید که در یک چشم بر هم زدن تمام سیب زمین تکه تکه خواهد شد. بله با خرید نایسر دایسر شما در زمان و نیروی خود صرفه جویی خواهید کرد و دیگر نیاز نیست تا ساعت ها به خرد کردن و خلال کردن سیب زمین و پیاز مشغول شوید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید در زیر تیغه ها یک مخزن وجود دارد تا مواد خرد شده در درون ان جمع اوری شود. نایسر دایسر اورجینال دارای بدنه ای محکم و از جنس پلاستیک درجه یک و شفاف است و این در صورتی است که محصولات تقلبی و درجه دوم از بدنه ای شکننده و پلاستیک مات در ساخت ان استفاده کرده اند.شما با خرید نایسر دایسر می توانید غذاهای خود را خوش فرم و زیباتر طبخ نمایید. فکر کنید که برای درست کردن یک سالاد خیار و گوجه و پیاز 

انرا با نایسر دایسر خرد کرده و همه د ریک اندازه مساوی تکه تکه شده اند و این سالاد شما را بسیار زیبا و جذاب خواهد کرد.

 

 

بریا سفارش این محصول کافیست تا بریو دکمه خرید پستی کنار آن کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و همچنین می توانید با تماس با شماره های 09390998711 یا 09392739838 به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش خود کنید.ما در فروشگاه لوکس شاپینگ یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را برایتان در سایت قرار داده ایم. محصولی که از ما خرید خواهید کرد دارای گارانتی بوده و اگر درحین ارسال دچار مشکل شود به صورت رایگان برایتان انرا تعویض خواهیم کرد.

 

 

خرید نایسر دایسر می تواند چشمان شما را از اذیت شدن در هنگام خرد کردن پیاز نجات دهد. می تواند صرفه جویی قابلل ملاحضه ای در زمان برای شما باشد و می تواند در نهایت با کیفیت بسیار بالاتری عمل خرد و تکه کردن را برایتان انجام دهد. در این روش بهداشت نیز به دلیل برخورد کمتر دست با مواد غذایی بیشتر رعایت خواهد شد.دقت کنید که مشابه همین محصول با کیفیت بسیار پایین تر و نامرغوب تر همین الان در بازار در حال فروش است و توسط فروشگاه های غیر معتیر انجام میشود. ما در فروشگاه لوکس شاپینگ امکان خرید نایسر دایسر اصل و اورجینال را برای شما فراهم کرده ایم.شاید در ظاهر کمی گران تر از محصولات دیگر فروشگاه ها باشد  اما در عوض هم دارای گارانتی بوده و هم از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار است.

انواع مواد غذایی همچون فلفل دلمه ایپسیب زمین-پیاز و انواع سبزیجات را می توانید تنها با یک اشاره نایسر دایسر به تکه های مساوی و هم اندازه تبدیل کنید .کافیست تا شابلون مورد نظر خود را بروی دستگاه نصب کرده و در کمتر از چند دقیقه کلیه کارهایی که می بایست ساعت ها برای انها وقت می گذاشتید را انجام دهید.

امتیاز :  
امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : پنجشنبه 15 خرداد 1393 زمان : 17:13 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

خرید نایسر دایسر

 


حتما شما هم تا به حال نام محصولی به نام نایسر دایسر را شنیده اید.بله همانظور که در تبلیغات هم دیده اید این دستگاه با قابلیت های بسیار بالایی که دارد می تواند به عنوان یک یار کمکی در کنار کدبانوی خانه مورد استفاده قرار گیرد.در واقع  این دستگاه یک خرد کن تمام حرفه ای میوه و سبزیجات بوده که به اشکال مختلف می تواند برای شما میوه ها و سبزیجات را تکه تکه کند.شما با خرید نایسر دایسر می توانید براحتی میوه ها و سبزیجات را ریز کنید ,رنده کنید,چهار گوش کنید,خلال خلال کنید و به اشکال مختلف دیگر در بیاورید.

 

 

 

 

این محصول دارای یک مخزن برای نگه داری میوه ها و سبزیجات خرد شده است.همچنین همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید نایسر دایسر دارای تیغه های بسیار تیزی می باشد که عمل خرد کردن و ریز کردن را انجام می دهند.دقت نمایید که به دلیل استقبال بیش از حد در خرید نایسر دایسر متاسفانه شاهد محصولاتی تقلبی و بی کیفیت هستیم که ممکن است از نظر ظاهری کاملا شبیه جنس اصلی باشند اما دارای تفاوت های بسیاری هستند که در عمل کیفیت محصول را پایین آورده و هیچگاه نمی توانید از یک نایسر دایسر تقلبی انتظار کارایی یک دستگاه اصل را داشته باشید.مهمترین بخش این دستگاه تیغه های ان است که در دستگاه تقلبی از کیفغیت پایین تری برخوردار بوده و بسیار شکننده و ضعیف می باشند.در صورتیکه در محصول اصلی که ما به شما ارائه می دهیم تیغه ها از قدرت و استحکام بالایی برخوردار می باشند.

 

 

 

 

شما با خرید نایسر دایسر اصل  در واقع محصولی را خریداری کرده اید که اگر به مخزن ان ضربه ای هم وارد شود و از دستتان هم بیافتد به دلیل مقاومت و جنس خوبی که دارد به آسانی ترک بر نمی دارد و نمی شکند این در صورتی است که کافیست تا مخزن یکی از دستگاه های تقلبی را به ان ضربه ای وارد نمایید خواهید دی که به راحتی ترک خورده و دیگر نمی توان از آن استفاده کرد.قسمت بعدی که باید به ان اشاره کنیم این است که در نایسر دایسر اصلی بدنه از قابلیت انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و همین امر موجب می شود تا در نهایت محصولات مورد نظرمان با کیفیت بهتری خرد و تکه تکه شوند.در نایسر دایسر تقلبی به دلیل خشک بودن جنس بدنه  در زمان خرید کردن میوه جات احساس می کنید هر لحظه ممکن است بدنه دستگاه از فشار وارد آمده ترک بخورد و بشکند.شما با توجه به کارایی بالای این محصول می توانید از حالت های مختلف خرد کن ان برای انواع میوه جات و سبزیها استفاده نمایید.

 

 

مثلا خرد کن چهار گوش ان به درد تکه تکه کردن سیب زمینی و هویج می خورد.شما در عرض چند دقیقه می توانید تعداد زیادی سیب زمین و هویج را براحتی و با کمترین دردسر به صورت چهار گوش دربیاورید.یک برش بروی سیب زمین کافیست تا انرا زیر دستگاه قرار داده و تنها با یک فشار کار تمام است.حالت بعدی که شما با خرید نایسر دایسر می توانید از ان بهره مند شوید حالت خلال خلال کردن است.دیگر نیاز نیست زمان زیاید را برای خلال خلال کردن تلف کنید با این محصول در عرض چند دقیقه و در یک چشم بر هم زدن می توانید تعداد زیاید سیب زمینی را خلالی کرده و همه را به یک اندازه و بسیار مرتب در بیاورید.بعد از استفاده براحتی می توانید دستگاه را در زیر آب گرفته و آن شستشو دهید.شما همین الان در هر کجای کشور که باشید می توانید اقدام به خرید نایسر دایسر اصل از فروشگاه ما کنید. دقت داشته باشدی که ما محصول خود را از نظر کیفیت و کارکرد به تضمین شده برایتان ارسال خواهیم کرد.هیچ گاه به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به دنبال محصولات بی کیفیت و تقلبی نروید.یک بار هزینه کنید و در عوض محصلی همراه با گارانتی و کیفیت اصلی تحویل بگیرید.با خرید اینترنتی ابتدا نایسر دایسر خود را درب منزل تحویل خواهید گرفت و سپس وجه آنرا به مامور پست خواهید پرداخت.

 

 

 

 

آموزش استفاده از این محصول بسیار راحت بوده و اصلا پیچیدگی خاصی ندارد. کافیست تا میوه ها و سبزیجات خود  را در محل تایین شده در زیر تیغه ها قرار دهید و سپس با یک فشار تمامی انها را خرد شده و تکه تکه تحویل بگیرید.با خرید نایسر دایسر در واقع علاوه بر بالا بردن کیفیت خرد و تکه تکه کردن محصول در وقت و زمان خود نیز بسیار صرفه جویی کرده اید و می توانید به کارهایی بیشتری برسید.قیمت دستگاه نایسر دایسر های تقلبی بین 20 تا 30 هزار تومان است و باز هم اخطار می کنیم تنها به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به دنبال تهیه این کالای بی کیفیت نباشید اگر نایسر دایسری که می خرید نتواند خوب عمل خرد و تکه تکه کردن را انجام دهد در واقع حتی اگر 1000 تومان هم انرا خریداری کرده باشید گویی که پول خود را دور ریخته اید.نایسر دایسر اصل با دارا بودن شابلون های مختلف به شما کمک می کند تا با تنوع بالایی اقدام به خرد کردن و تکه مردن میوه جات و سبزیجات بپردازید.

 

 

 قیمت: 480,000 ریال
 تعداد: 1000 عدد
 روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 تير 1393 | نظرات ()